Sneak peek: winactie!

lushVan een kijkje in mijn kerstoutfit naar een sneak peek van mijn winactie! Ik had het al vermeld in één van mijn doelen voor december, maar ik ga deze maand een winactie weggeven voor lezers! In dit artikel geef ik je al een eerste sneak peek.    
Tadaaaaah! It’s just like heaven! En kijk naar al die pakjes, sommigen gingen echt over de 200 euro (en dat voor enkel wat badproducten!!).

Naast de Lushwinkel passeerde ik ook bij de Hema voor de ultieme giveaway. Naast lekkere geuren en kleuren kun je in dit kerstpakket dus ook andere spulletjes verwachten die zeker van pas kunnen komen. Benieuwd? Hou dan zeker mijn blog in het oog, want morgen maak ik de volledige winactie bekend en vertel ik je wat jij kan doen om kans te maken op dit pakket ter waarde van ongeveer 30 euro. De winactie bevat mijn favoriete spulletjes waar ikzelf heel blij mee zou zijn en waarmee ik hopelijk één van jullie ook blij mee kan maken!

P.S. Kijk zeker ook eens op de Facebookpagina van Vie de Julie om op de hoogte te blijven van mijn blog!

15 gedachtes over “Sneak peek: winactie!

  1. Ooh ! Heerlijk. Ik ga alvast meedoen :p ik ging gisteren nog langs de lush voor een heuse inkoop, maar er was gewoon teveel volk en je kon aan geen enkel product aan, jammer.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie