Hoe zorgeloos je kerstoutfit shoppen + sneak peek

DSC_1381 Ik vind het altijd ontzettend moeilijk om een outfit voor de feesten te zoeken. Ik heb altijd een bepaald beeld in mijn hoofd van het volledige plaatje, maar in het echte leven bestaat dit natuurlijk niet. Dit jaar verliep het vinden van een Kerstoutfit toch wat anders. Welkom tot de wondere wereld van het online shoppen! Ik zocht nog een aantal LBD’s uit voor jou. 

DSC_1387Oké, eerlijk gezegd heb ik helemaal niets gedaan. Mijn mama kwam ineens af met een kleedje dat ze voor mij gekocht had. Huh, een kleedje? Voor mij? Toen ik vroeg waar ze het gekocht had, was haar antwoord: gewoon online! Ze had het besteld via de webshop van Zalando. Dit is dus de eerste keer dat ik ooit een kerstkleedje online bestelde, wat zo ontzettend makkelijk was. Je kijkt gewoon even in de catalogus vanuit je luie zetel zonder dat je je zorgen hoeft te maken of je wel iets vindt.

Hier dus een kleine sneak peek van het kleedje! Het is eigenlijk erg simpel: zwart haltermodel vanboven met een open kanten rug vanachter. Ik dacht eraan om het te combineren met een donkere lipstick en messy haarlook. Wat denk jij?

Even een shoutout dus naar online shoppen: ideaal dus om last minute een feestelijk kleedje te zoeken! Hier heb ik een aantal LBD’s (little black dresses) onder de 90 euro verzameld die je online terug kan vinden.

lit

  1. glitter! 2. mijn LBD 3. meisjesachtig 4. touch of gold 5. sexy  6. stoer 7. flawless

Welke is jouw favoriet?

23 gedachtes over “Hoe zorgeloos je kerstoutfit shoppen + sneak peek

  1. Mooooi! De rug is heel mooi en de voorkant zo chic! Ik heb ook mijn kerst/nieuwjaar kleedje op Zalando gekocht en was ook mijn eerste Zalando bestelling eigenlijk! Ik heb eentje van Vila gekocht: een donkergrijs kleedje met fijne glitters en een open rug 🙂 (ps.: je idee voor een donkere lipstick is top, berry lips zijn altijd mooi 😉 duh!)

    Liked by 1 persoon

  2. Ooooh kant! Daar kan je bij mij nooit iets fout mee doen want ik hou echt van kant! 😍 Dus ook van jouw feestkleedje! Ben er zeker van dat je er stralend gaat uitzien! En die donkere lipstick in combinatie met messy hair maakt het helemaal compleet! 👌🏻 Online shoppen lijkt inderdaad zo handig maar toch heb ik het nog nooit gedaan omdat ik mijn feestkleedjes echt moet kunnen passen! 😅 Ik denk dat ik teveel twijfel om online te shoppen! 🙊

    Liked by 1 persoon

      1. Ja is wel waar haha! Ik ben altijd heel moeilijk met specifiek shoppen dus: idee in mijn hoofd wat ik niet terugvind in winkels+hele dag zoeken+veel volk eindigt meestal in een downdag haha!

        Like

  3. Oeh, toffe selectie heb je gemaakt! (: Ik bestel nu héél af en toe schoenen online. (Ik ben te kieskeurig, in de winkels vind ik nooit wat.) Maar kleedjes gaat me nog nét wat te ver. (Ik heb een ambetant figuur, dusja.) Maar ik vind online winkelen véél plezanter dan in de winkels zelf. Ik kan niet tegen die drukte en dat gedoe om je maat te vinden, haha.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

