Zes zomerdoelen voor 2015

Wat ik zo jammer vind aan de zomervakantie is dat het zo om is. Elk jaar heb ik dan spijt dat ik een aantal dingen op mijn summer bucket list niet heb kunnen doorschrappen, dus vond ik dat het dit jaar tijd was om hier eens verandering in te brengen.

1. Niet wegkijken als iemand een foto van me neemt

Je kent dat wel, toen je in die puberfase was (of bent) wanneer je het zo vreselijk vindt wanneer je ouders, lief, of vrienden foto’s van je willen nemen. Ik ben daar zo’n beetje in blijven hangen. Ik vind het altijd zo vreselijk en geforceerd, die foto’s. Maar als ik dan achteraf het fototoestel doorblader en zie dat er amper leuke foto’s van mij tussenstaan, heb ik stiekem altijd wel een beetje spijt. Dus, vanaf nu af aan ga ik (proberen!) om beste vriendjes te worden met de camera.

 Bron: pinterest

2. Andere bloggers ontmoeten en een blogschema maken

Sinds ik blog merk ik dat mensen of andere bloggers me er soms op aanspreken of complimentjes geven. Ik heb zelf ook een aantal vriendinnen die bloggen en ik vind het altijd ontzettend leuk om met mede-bloggers te praten! Daarom leek het me leuk om deze vakantie eens met wat bloggers af te spreken. Misschien wel wat spannend, maar supergezellig! Verder kijk ik er ook naar uit om meer te bloggen en een blogschema te maken met vaste categorieën. Ik heb al een aantal ideetjes, maar die ga ik nog niet verklappen ;).

  Bron: weheartit

3. Vroeger opstaan

Ik ga altijd op vakantie naar Frankrijk met mijn ouders en de familie van mijn lief. Dat is altijd heel gezellig en meestal hebben we dagelijks serieuze gesprekken tot laat in de nacht. Het enigste nadeel hiervan is dat ik echt niet op kan ’s morgens. Het plan is dus om elke ochtend mijn wekker te zetten (en misschien wat vroeger te gaan slapen) zodat ik meer aan mijn dag en vakantie heb.

 Malou (rechts) met vriendinnetje

4. Sporten

Je hoort het goed! Als je mij kent zal waarschijnlijk nu je kaak halverwege je schouders hangen, maar inderdaad. Ik heb besloten om wat te doen aan mijn conditie. Ik ben het trouwens volledig oneens met sommigen die zeggen dat ‘magere mensen niet moeten sporten, die zijn toch al dun genoeg’ of iets in die aard. Ik wil gewoon tevreden zijn met mijzelf en vooral mijn conditie (die ergens onder nul hangt) opkrikken. Ik denk dat ik het rustig aan ga beginnen met een ochtend aqua gym, een aantal baantjes in het zwembad of om de dag een looptochtje met de hond.

5. Meer yolo uitstapjes doen

Ik vind het onwijs leuk om gewoon de dag zelf te beslissen om iets te doen, zoals naar de zee rijden. Alleen: zo van die dingen doe ik gewoon nooit. Mijn motto voor de zomer is dit jaar dus om wat spontaner te zijn, carpe diem! Gewoon een picnick mand klaarmaken en vragen of er iemand mee wil gaan, of ’s ochtends beslissen om een road trip te maken naar een grote stad. Ik ben vooral benieuwd of dit me gaat lukken, maar ik ga zeker en vast mijn best doen! Game on!

 Tomorrowland heb ik al van mijn bucket list afgevinkt!

6.  De klassieke summer bucket list

Een oude klassieker, en dus vast en zeker iets wat jij ook wel doet vooraleer de zomer begint. Als je wat inspiratie nodig hebt voor jouw bucket list versie 2015 geef ik je mijn lijstje met activiteiten die ik deze zomer wil afvinken.

naar een Holi colour festival gaan – een spa namiddagje houden thuis – een zonsopgang zien – een make-up tutorial op youtube uitproberen – marshmellows roosteren – op een onweersavond in bed naar de bliksem kijken – random acts of kindness – picnicken – polaroid foto’s maken en een foto-album bijhouden – een haar-makeover doen – met vriendinnen op vakantie gaan – zelf leren koken – iemand nieuw leren kennen – een nieuwe blog layout creëren – een dag tegen alles ja zeggen 

Zo, dat waren een aantal dingen die ik deze zomer ga veranderen! Wat zijn jouw plannen voor de zomer?

19 gedachtes over “Zes zomerdoelen voor 2015

  1. Ik vind het altijd zo leuk om uw blogposts te lezen, maakt niet uit waar ze over gaan! De schrijfstijl vind ik echt super interessant en mijn aandacht blijft gefixeerd, niet makkelijk om zoiets klaar te krijgen bij mij! En die bucketlist lijkt zo goed als 99% op die van mij! 😀

    Geliked door 1 persoon

  2. Leuke doelen! Ik herken mezelf in het eerste doel. Ik vind het nooit prettig om op de foto te gaan , maar waarom eigenlijk niet? Foto’s zijn juist bijzonder om te bewaren. Ik heb ook een zomer bucketlist! 🙂

    Geliked door 1 persoon

    1. Danku! En ja ik denk wel dat ik ondertussen van dat plan ben afgestapt maar dat ik gewoon voor iets korters ga gaan 😏 ga eerst nog eens testen met een spuitbus, maar mijn lief zou me vermoorden haha 😂

      Like

Plaats een reactie