Long bob – Inspiratie


In mijn zomerdoelen zei ik al dat ik een haar make-over zou willen ondergaan deze vakantie. In één van de komende weken ben ik van plan om mijn lange lokken kort te wieken! Ik vind het ontzettend spannend en daarom zocht ik nu al wat inspiratie-foto’s op op Pinterest.

  
   
De lange bob – of kortweg lob– is tegenwoordig bij beroemdheden zoals Lucy Hale en Taylor Swift een nieuwe haartrend. Heerlijk voor in de zomer wanneer lange haren gaan samenknopen of beginnen te plakken. Bij een lob is je haar trouwens nog net lang genoeg om het vast te maken. Als je jouw lange lokken beu bent én de moed hebt om zo’n transformatie te maken, is dit dé perfecte haartrend. Ik ben al fan!

Wat vind jij van (mij met) een lob ?

18 gedachtes over “Long bob – Inspiratie

  1. Ooooh, ik vind dat zo een leuke kapsels he! Dacht er een tijdje geleden over na om het zelf te doen, maar heb het niet gedaan! 😄 Op internet las ik een middeltje om een beetje uit te zoeken of ik mooi ben met korter kapsel en de uitkomst was negatief dus durf het er niet op te wagen! 😁 Schrik dat het niet bij mijn gezicht gaat passen + ik heb zolang gespaard voor langer haar! 😍 Maar ik hou echt wel van die kapsels!

    Liked by 1 persoon

      1. Ik weet niet of het waar is maar je moet een potlood onder je kin houden en een latje nemen met de nul onder je oor en zo verticaal naar beneden houden. Waar de potlood kruist met de meetlat mag niet meer dan 5 cm zijn want dan past je gezicht niet zo bij korter haar. Bij mij was het 7,5 cm dus overduidelijk dat ik mijn lang haar best behoud! Hahaha! 😄 Geen idee of dat echt klopt!

        Like

  2. Doen, let wel op, het is verslavend! Ik heb eerst tot een lengte dat ik het nog net in een hoge staart kon doen, dan tot op men schouder, en dan nog iets korter boven men schouders! Nu wou ik mijn haar weer laten groeien, maar ik zit alweer met het idee in men hoofd om het te laten afknippen! Je gaat echt verliefd worden op je kapsel en geen spijt hebben!

    Liked by 1 persoon

  3. Ik lees je blog nu al een tijdje (love it) en ik moest gewoon even reageren, ik heb mijn haar zo geknipt eind juli en nog geen moment spijt gehad. Ik ga niet snel terug naar lange lokken gaan! Zeker een aanrader, en ik denk ook echt dat het u zou staan 😀

    Like

Geef een reactie

