Kylie’s lip kits: vergelijking en swatches

img_3148-2
van links naar rechts: Maliboo, Candy K & Dolce K

Kylie Jenner lip kits

Voor diegenen die hun wenkbrauwen fronsten bij deze titel: Kylie Jenner is één van de Jenner-sisters die bekend werd om het mysterie rond haar ineens wel heel volle lippen. Haar manier om op de hype in te spelen? Een eigen lip kit ontwikkelen! Zo’n lip kit bestaat uit één lippotlood met een liquid lipstick -je weet wel, zo eentje die opdroogt en de hele dag blijft zitten- in de kleur van jouw keuze. Naast een mooie collectie aan nude lipsticks, heeft ze ook een paar meer opvallende kleurtjes zoals knalrood of diepblauw. Ik review de drie voornaamste nude kleuren: Maliboo, Candy K en Dolce K.

MALIBOO

img_3285-1

img_3274Starten doen we uiteraard met de lichtste lipstick uit deze reeks. Wanneer je enkel de lippotlood zou willen dragen, is dit voor mij de beste ‘match’ bij mijn natuurlijke lippen. In combinatie met de liquid lipstick wordt het eerder een lichtbeige kleur. Toch vind ik het wel een goede lipstick wanneer je wat uitbundiger wil gaan met de rest van je make-up.

CANDY K

img_3344-1img_3332-2Als je op zoek bent naar een zachtroze lipstick die de hele dag blijft zitten, is Candy K wel iets voor jou! Dit was mijn eerste Kylie lip kit en heb ik dus al een aantal keer gedragen, gevolgd door hier en daar wat complimentjes! Hij is duidelijk wel de meeste roze uit de reeks, maar kan nog steeds gezien worden als een ‘my lips but better’-kleurtje.

DOLCE K

img_3390-2img_3419-1Dolce K is mijn persoonlijke favoriet, net omdat hij naar mijn mening een beetje ‘edgyer‘ is door de bruine ondertoon. Maliboo vind ik net een tikkeltje te licht voor hetgeen wat ik normaal zou dragen, terwijl Candy K al wat meisjesachtiger toont. Dolce K beschouw ik dus als het donkere zusje van de drie.

Vergelijking

Hierboven heb ik de drie lipsticks nog eens naast elkaar gezet, zodat het onderlinge verschil duidelijk(er) zichtbaar wordt. Van links naar rechts zie je telkens Maliboo, Candy K en Dolce K. Moest je dus nog twijfelen zou dit wel eens kunnen helpen!

Plus-en minpunten

+: Goede dekking: Je ziet geen velletjes en brengt gelijkmatig aan.

+: All day long: Heerlijk, zo’n lippenstift die je niet om het uur hoeft bij te werken! Na een maaltijd kan hij wel beginnen afbrokkelen, maar een drankje, een kus van je lover of een kleine hap overleeft hij zonder problemen!

+: Mooie kleuren: Ik heb nu al enkele reviews gezien op verschillende huidtinten, en ik heb het gevoel dat dit zo’n lipsticks zijn waar veel mensen mee zouden staan!

+: Comfortabele lipstick: De lippotloden zijn lekker creamy en zacht van textuur, terwijl de  liquid lipsticks snel opdrogen en je ze daarna amper voelt op je lippen. Ik vergelijk de textuur wel eens met een poeder: droog en ultramat!

-: Duur: Voor een lip kit (potlood + liquid lipstick) betaal je $30. Daarbovenop moet je vaak nog eens douanekosten betalen die hevig kunnen oplopen. Een tip? Bestel per één stuk. Wij hebben namelijk al twee keer een fiks douanetarief moeten betalen van 30 euro bovenop de prijs wanneer je twee stuks per keer besteld. Opletten dus!

-: Hard to get: Naast het feit dat de lip kits uit Amerika komen, vindt je ze ook enkel online en zijn ze daarbovenop vaak uitverkocht. Snel zijn is dus de boodschap, maar daarna is het het uiteraard wel dubbel en dik waard!

13 gedachtes over “Kylie’s lip kits: vergelijking en swatches

    1. Ja haha ik ga ook liever wat gewaagder, maar dan ben ik onzeker en doe ik het uiteindelijk terug af 😅 En ik haat dat ook altijd dat dat zo snel terug af gaat, daarom heb ik een crush op liquids ❤️

      Like

Geef een reactie

