Trend: minimalist jewelry

minimalist jewelryEén van de laatste trends I’ve been loving lately is de heropkomst van minimalistische juweeltjes: oorbellen, kettinkjes en ringen! Vorige week ging ik met blogster Charlotte naar de (her)opening van de pop-upstore van Les Soeurs te Hasselt, waar ik deze drie mooie pareltjes scoorde! Hun winkel vind je trouwens ook online het hele jaar door en is een echte aanrader als je het mij vraagt.

minimalist jewelry    Romée initial gold – €25

Allereerst kocht ik mijn initiaal in een goudkleurig fijn kettinkje. Deze zag ik op voorhand al op de site staan en wou ik so-wie-so hebben! Dit kettinkje was er trouwens in twee verschillende lengten, maar ik ging naar huis met de kortste van 45 centimeter. Dit lijkt me ook erg mooi om te combineren met een andere kettinkjes van verschillende lengtes.

minimalist jewelryLinks: Jolie barre mini – €10

Dit dunne gouden staafje kwam ik al vaker tegen op sites zoals Weheartit en Pinterest en stond dus al bovenaan op mijn most wanted list. Ik vind onderstaande foto’s zelfs echt een beetje Pinterest-waardig!

Rechts: Jolie moon – €10

In de plaats van twee dezelfde oorbellen te kiezen, koos ik een goudkleurig maantje als tweede oorbel. Ik vind het eigenlijk wel een mooi combinatie! Beiden vallen eigenlijk niet erg op, maar zijn wel een schattig detail aan een outfit.

Processed with VSCOcam with hb1 preset Processed with VSCOcam with hb1 preset

Wat vind jij van deze minimalistische juwelentrend? 

31 gedachtes over “Trend: minimalist jewelry

Geef een reactie

