10 cadeautips voor je lief

xmas bannerAls je voor één iemand een cadeautje voor Kerst moet kopen, is het wel voor je lief. Heb je tot nu toe nog geen inspiratie gehad of nog niets gevonden? Met dit derde deel van ’10 cadeautips voor…’ geef ik je inspiratie voor het kopen van een cadeautje voor elk budget. 

cadeautipsvoorjelief1. gsm-hoesje 2. scrapbook 3. juweeltje  4. weekendje weg 5. indoor skydiving  6. poster  7. fotoframe  8. sleutel van je kot/appartement 9. open when brieven  10. lingeriesetje

1. Gsm-hoesje. Ik denk dat dit één van de eerste cadeautjes was die ik aan mijn vriend gegeven heb. Hij was helemaal gek van deze Bookbook! Je kan een gsm-hoesje ook altijd personaliseren door een foto van jullie tweeën te gebruiken.

2. Scrapbook. Voor de creatievelingen onder ons: ga op zoek naar alle tastbare herinneringen die je hebt met je lief: foto’s, bioscoopkaartjes, festivalbandjes… Plak ze allemaal in een scrapbook en schrijf er persoonlijke tekstjes bij! Ook leuk om later te laten zien aan jullie (klein)kinderen.

3. Juweeltje. Oké, dit is wel meer voor meisjes, maar jongens kan je zeker ook happy maken met een horloge als ‘juweel’. Iets van jou dat je lief altijd bij zich heeft!

4. Weekendje weg. Deze is mijn favoriet: een weekendje weg met zijn tweetjes. Als je je lief écht wil verrassen, zorg je ervoor dat het hotel (en eventuele vliegtickets) al volledig geboekt is! Een weekendje hoeft trouwens echt niet duur te zijn: een dagje weg in eigen land is ook al plezant!

5. Indoor skydiving. Voor de avontuurlijken onder ons: een sessie (indoor) skydiven! Zenuwen? Check. Adrenaline? Check. Fun?  Verzekerd.

6. Poster. Een poster van jullie favoriete foto die je lief in zijn kamer kan ophangen *zwijmel zwijmel*.

7. Fotoframe. Bij een cadeautje voor de feestdagen hoort toch een beetje glitter. Met deze fotokader kan je je lievelingsfoto van jou en je lief inkaderen met dat klein beetje extra.

8. Sleutel van je kot/appartement. Dit is misschien meer een symbolisch cadeau, als in ‘ook als mijn kot/appartement een rommeltje is, mag jij erin!’ Mijn lief heeft de sleutel van mijn kot, dus hij kan altijd even binnenspringen ter verrassing!

9. Open when brieven. Het concept hiervan is dat je voor elk moment -of dat nu verdrietig, blij, of boos is- een brief voorziet die je partner kan openen. Zo kan je bijvoorbeeld een open when i’m mad at you/you want to know how much I love you/you’re sad/it’s your birthday maken, zodat je lief op dat moment een toepasselijke persoonlijke brief kan lezen. Hier vind je zo’n dikke 50 ideetjes ter inspiratie!

10. Lingeriesetje. Je bent nu eenmaal een koppel en ja, dan hoort dit er toch wel bij, niet? Geen verdere commentaar nodig, anders wordt het te awkward. 

Zo, dat was het dan weer voor de ’10 cadeautips voor…’.  Welke vond jij het nuttigste?  Die voor hemhaar of voor je lief? Overmorgen deel ik mijn persoonlijke wishlist met jullie!

 

13 gedachtes over “10 cadeautips voor je lief

  1. Super leuke en romantische cadeautjes! Zo een weekendje weg zouden wij echt eens moeten doen maar is er nog steeds niet van gekomen! Trouwens, hoe leuk is zo een scratchbook of die brieven? Die dingen moet ik echt in mijn achterhoofd houden voor andere gelegenheden! 😉
    Oh ja, numero 3, dat juweeltje heb ik toevallig! Zo een leuke ring, echt één van mijn favorieten!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

