Decemberige doelen

DSC_0275_1024.jpgDecember, ‘the friday of all months’. Helaas brengt deze maand voor mij niet alleen leuke dingen met zich mee, het is ook de maand waarin de blokperiode begint. Ik stelde voor mijzelf een aantal doelen op die ik op het einde van deze maand liefst wil afstrepen van mijn wenslijstje. 

IMG_0814_1024
1. Om de dag bloggen. Je hoort het goed: om mijn blogdip(je) van de vorige maanden in te halen, heb ik besloten om vanaf deze maand om de dag te bloggen. Ik heb al een lijstje met artikels klaarliggen, dus hopelijk blijft die langverwachte inspiratie maar komen! Ik ben benieuwd welk effect dit zal hebben op mijn statistieken, dus ik ga de uitdaging aan! #challengeaccepted

2. Een winactie houden. Een tweede bloggerelateerd doel is het houden van een winactie. Ik had al zo’n dikke twee maanden geleden aangekondigd dat dit ervan zou komen, maar tot nu toe heb ik de tijd en moeite nog niet gehad om een winactie uit te werken. Tot nu dus! Deze maand zal je dus zéker meer horen, dus controleer regelmatig mijn blog of Facebookpagina! Binnenkort zal ik al een eerste tip van de sluier onthullen…

3. Een houdbaar studieschema volgen. Ken je dat? Je hebt een mooi studeerschema samengesteld, maar dat ook effectief volgen blijkt dan toch niet zo haalbaar… Ik maak het elk jaar opnieuw mee! Daarom ga ik dit jaar dus proberen om een studieschema te maken dat houdbaar is, startend vanaf dit weekend. Of het me gaat lukken is nog maar de vraag. Laat me weten of je hier ook meer over wil weten!

IMG_0278_1024
Een winterwaardige foto wat niets met de rest van deze tekst te maken heeft

 

4. Efficiënt kerstcadeautjes kopen. Ik ben blijkbaar erg slecht in time-management: cadeautjes kopen voor Kerst loopt zo al snel in het honderd en gebeurt altijd op het allerlaatste moment. Dit jaar wil ik daar verandering in brengen; ik ga proberen op tijd én efficiënt cadeautjes te kopen. Stap één is al bijna voldaan: het lijstje met de cadeautjes voor iedereen ligt al klaar. Weet jij nog niet wat je moet kopen voor je lief/schoonmoeder/papa of zus? Ik geef je enkele cadeautips voor de juiste persoon in één van mijn komende artikels!

5. Oefenen voor mijn rijbewijs. Oh ja, ik ben zo één van die mensen die op zijn twintigste *steekt hand omhoog* nog altijd geen rijbewijs heeft. Nu mijn theorie binnenkort zal vervallen en ik binnenkort een stageplaats wil zoeken, ga ik dus extra mijn best doen om veel te gaan oefenen met de vader. Wens me succes…

6. Een badje nemen. Van zoveel strakke doelen en deadlines, kan een ontspannend badje nemen ook geen kwaad. De laatste keer dat ik nog eens een bad gehad heb, kan ik me nog maar vaag herinneren. En dat terwijl ik een heleboel lekkere lushproducten heb liggen thuis! Een badje nemen is dus mijn laatste doel, dat hopelijk niet zo moeilijk zal zijn om te volbrengen. Me time to the rescue. 

14 gedachtes over “Decemberige doelen

Geef een reactie

