Nieuwe categorie: Blogdate in Leuven

12168712_10205039687777422_1086580420_oEen nieuwe mijlpaal, een nieuwe categorie. Vandaag bereikte ik de 100 (!) volgers -waarvoor duizenden kusjes en pintjes- én besloot ik om een nieuwe categorie het leven in te blazen. Eentje waar jij misschien wel deel aan kan nemen! 

Door het bloggen heb ik al een aantal nieuwe mensen leren kennen. Online met elkaar praten is natuurlijk heel erg fijn, maar wat is nu gezelliger dan samen af te spreken -als bloggers onder elkaar- met een warm kopje koffie in de hand? Zo gezegd, zo gedaan: in de afgelopen maanden sprak ik daarom af met twee super bloggers (give them some love)! Zoals ik je het nu vertel lijkt dat allemaal goed en wel, maar het is écht ontzettend spannend om uiteindelijk met iemand die je nog nooit gezien hebt af te spreken. Gelukkig wordt het ijs altijd snel gebroken en ben je zonder dat je het weet al bezig aan je tweede tas koffie en verlopen de gesprekken vaak zonder awkward silence.

Maar dat is niet alles! Je krijgt in deze categorie twee dingen voor de prijs van één: een leuke blogger om te ontdekken én een must-know hotspot in Leuven! Naast het bruisende studentenleven heeft deze stad namelijk nog enorm veel te bieden: van gezellige koffiehuisjes tot lekkere restaurantjes. Daarom wil ik één keer per maand afspreken met een mede-blogger om samen Leuven te verkennen!

Heb je interesse? Laat me dan zeker iets weten via Facebook, Twitter of laat gewoon een reactie na!

P.S. Ik ben momenteel bezig met het uitwerken van een leuke winactie om de mijlpaal van 100 volgers te vieren. Laat me dus zeker weten wat jij graag zou willen winnen!

18 gedachtes over “Nieuwe categorie: Blogdate in Leuven

  1. Ik zie dat ook wel zitten om eens met andere bloggers te meeten! 🙂 Ik ben zelf niet van Leuven, maar kom er wel vaak (met my life in review), ik ken ook wel een aantal dingen in Antwerpen en omstreken! 🙂 gefeliciteerd met je 100 volgers!!

    Liked by 2 people

      1. Ja inderdaad, wij bloggen allebei, grappig hé! Maar het is wel heel leuk om zo een “hobby” te delen met elkaar. We schrijven over heel andere dingen zodus we doen niet echt hetzelfde, wat het boeiend maakt om elkaars artikels ook te lezen. (;

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

