Barcelona, here I come!


Zoals je misschien al weet, was één van mijn zomerdoelen om yolo citytripjes te maken. Wanneer je dit bericht leest, ben ik waarschijnlijk al in Barcelona of zit ik in het vliegtuig onderweg. Samen met twee vriendinnen vertrek ik dus voor vier dagen naar Barcelona!

Wat gaan we doen? Mijn vriendin is een echte planner en plande onze hele reis in. Naast enkele toeristische hoogtepuntjes die iedereen moét zien in deze stad -denk aan Park Guel en Sagrada Familia- gaan we ook een dagje naar het strand en zullen we zeker ook wel eens gaan shoppen. Na onze trip zal ik dus zeker al mijn favoriete adresjes van Barca delen. Ik kijk er echt enorm naar uit! Ik zal dus gedurende deze citytrip volledig offline zijn, maar binnen vier dagen kan je me terug verwachten!

Ben jij al eens in Barcelona geweest?

Liefs, Julie

15 gedachtes over “Barcelona, here I come!

Geef een reactie

