Q&A: jullie vragen!

Een kleine week geleden vroeg ik jou of jij een vraag voor me had. Ik kreeg een aantal leuke vragen binnen via reacties, Twitter of Instagram en beantwoordde ze vandaag met véél liefde voor je. Lees je mee?

#1: Hoe zou jij jezelf omschrijven? (Marleen)

In drie woorden: Positief ingesteld, levensgenieter en sarcastisch.

#2: Waar zie jij jezelf over vijf jaar? (Sofie Senden)

Binnen vijf jaar ben ik dus al 25(!!). Dan heb ik hopelijk een super job in de communicatie/marketing richting en een iets grotere, professionelere -maar hopelijk nog altijd leuke- blog omdat dit echt wel mijn ding is. Tegen die tijd heb ik hopelijk een ring aan de ringvinger van mijn linkerhand en een eerste mini-versie van mijzelf die rondloopt (of verwacht wordt) in mijn eigen huisje. Toch nog maar eens binnen vijf jaar dit stukje herlezen om te kijken of ik goede waarzegster-skills heb!

  Mijn fashion-inspiratie op Pinterest

#3: Waar haal je je inspiratie vandaan voor al je blogposts? (Jessie en Anushka)

Inspiration’s everywhere! Heel cliché misschien, maar ’s avonds in bed lig ik meestal nog even te piekeren vooraleer ik in slaap val. Dan krijg ik ineens op wonderbaarlijke wijze een aantal ideeën die ik dan nog snel opschrijf in mijn gsm. Overdag vind ik inspiratie in kleine dingen zoals wat ik die dag aan het doen ben, maar ook Pinterest, WeHeartIt en Bloglovin’ zijn altijd handig voor inspiratie.

#4: Hoe lang ben je al bezig? (Jessie Goris)

Ik ben nu ongeveer een halfjaartje bezig, sinds maart aan mijn statistieken te zien. Echt gek, want het voelt echt nog aan alsof ik een echt groentje ben! Ik hoop vooral om nog heel wat langer door te kunnen gaan.

#5: Wat is het leukste en stomste aan bloggen? (Sofie)

Laten we beginnen met het leukste! Wat ik superleuk vind aan bloggen is dat ik mijn schrijfstijl kan ontwikkelen en af en toe wat frustraties of hersenspinsels op virtueel papier kan zetten. Wat ik ook altijd fijn vind is om al die ontzettend lieve reacties te horen, zowel van jou als van vrienden of familie. Het blijft toch altijd leuk om complimentjes te krijgen! Een negatief puntje is dat het soms ook wel een beetje ‘awkward’ is. Soms beginnen mensen hardop mijn artikels te lezen of grapjes te maken en dan vind ik meestal niet direct een houding of weet ik niet wat te zeggen.  Voor de rest vond ik het op het begin vervelend om constant foto’s te maken, maar nu ben ik het al wat meer gewend! Zoals je ziet heb ik veel over dit onderwerp te vertellen, dus verwacht hier zeker nog een artikel over!

 #6: Wat vind jij leuk in het leven? (Creabeaatje34)

Ik vind het ontzettend leuk om spontane dingen te doen. Een rondje kaarten met vriendinnen tot 3 uur in de nacht? You can count on me. Een onverwachte citytrip? I’m in! Een picknickje in het park? Ik zorg ervoor! Die kleine -maar fijne- momenten met vrienden of familie zijn net die herinneringen die we later nog zo vaak zullen vertellen aan onze (klein)kinderen.

#7: Heb je negatieve reacties gekregen van iemand? (Sofie)

Eigenlijk nog nooit -raakt hout aan-. Mensen zijn wel vaak gewoon nieuwsgierig over ‘het waarom’ van bloggen, maar ‘haat’-mails of comments heb ik gelukkig nog niet gekregen.

#8: Welk onderwerp vind jij het leukste om over te bloggen? (Sofie)

Ik vind het het leukste om mijn eigen ongezouten mening over iets te geven, zoals hoe het is om mager te zijn. Omdat ik dit soort posts zo leuk vind zou ik er in de toekomst een terugkerende categorie van willen maken. Ik vind het ook erg fijn om anderen -hopelijk nuttige- tips te geven, van studeer-tot decoreertips.

Een dikke kus aan iedereen die een vraag stelde en hopelijk waren mijn antwoorden een beetje duidelijk! 

6 gedachtes over “Q&A: jullie vragen!

  1. Waar uw posts ook over gaan, ik zit meteen gekluisterd aan mijn scherm door uw super aangename schrijfstijl! Het is net alsof ge echt tegen me praat, op een heel erg natuurlijke manier. Echt heel erg leuk 😀 Merci om te antwoorden op mijn vraagjes xxx

    Liked by 1 persoon

  2. Damn Julie, ge had hier al veel eerder mee kunnen (niet moeten, kunnen!) beginnen. Het is echt zalig om uw kijk op de wereld te volgen. Het feit dat ge een aangename schrijfstijl hebt, maakt het alleen maar fijner om wekelijks uw posts te lezen. Keep up the good work girl! 😉 xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

