Outfit: Stripes & denim

 Voor een nieuwe outfit of the day zien jullie mijn favoriete trend van het moment: streepjes! Het is zo’n tijdloze trend die steeds hardnekkig blijft terugkomen. Ik combineerde dit met een denim salopette en een paar bordeaux All Stars.

  

Blouse – Brandy Melville

Salopette- H&M

Schoenen – All Stars

Ik ben al even niet meer gaan shoppen, maar ik beloof je dat ik na mijn herexamen alle striped kleren uit de winkels ga roven. Streepjes en denim is echt een win-win combinatie. Je kan gewoon nooit fout gaan met denim! Deze korte tuinbroek vond ik laatst in de H&M. Samen met een paar All Stars is je outfit dan eigenlijk af. Ik had het vandaag simpel gehouden zonder kleine details (lees: zelfs zonder mascara) omdat ik momenteel aan het studeren ben en mijn uiterlijk niet echt op de eerste plaats komt, so please forgive me.

   Credits aan mijn boyfriend voor de in een haast genomen foto’s. Een gekke selfie -met nóg meer streepjes!!- kon uiteraard niet ontbreken.

Wat vind je van deze outfit? En ‘like’ jij mij al op Facebook?

14 gedachtes over “Outfit: Stripes & denim

Geef een reactie

