Q&A: Stel jouw vraag!

Omdat ik nu al even blog, vroeg ik me af of jullie vragen voor me hadden. Dat kan gaan van tips over het bloggen zelf of iets specifieks over mij. Binnenkort schrijf ik hier een Q&A-artikel over, dus hoe meer vragen je hebt, des te beter!

Naarmate ik al wat langer blog, besef ik meer in welke richting ik uit wil gaan qua artikels. Ik vind het zelf altijd leuk om over handige hacks te schrijven, pro’s en con’s en ik zou ook wat vaker een outfit of the day willen plaatsen. In de toekomst komen daar ook shop logs bij en een stevige portie lifestyle.

Zelf heb ik natuurlijk ook wat vragen voor jullie: 1) Wat vind jij net zo leuk aan mijn blog? 2) Wat zou anders (of beter) kunnen?

 Vragen kan je stellen in een reactie hieronder of via Twitter op @vantiltjulie !

5 gedachtes over “Q&A: Stel jouw vraag!

  1. Wat ik zelf heel erg leuk vind aan jouw blog, is je schrijfstijl. Jij hebt een aparte maar heel erg aangename manier van schrijven. Waar ik absoluut weg van ben, heel spontaan en mooi! Zelf heb ik voor jou geen vragen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

