Outfit: Exploring

De zomertrend? High waisted shorts en crop tops ! Ideaal dus als je beiden met elkaar combineert. Deze outfit is perfect voor een zonnige citytrip in een ver land of op eigen bodem.

    

High waisted short – Pull&Bear

Crop top – Brandy Melville

Ketting- Primark

Zonnebril- Juwelenwinkeltje

All stars – Converse

Tasje – Primark

Voor deze outfit of the day combineerde ik een high waisted short met een  crop top. De top heeft een hoge neklijn en een leuke, zwart-witte print. Als detail droeg ik een ketting van meerdere laagjes samen met een zonnebril. Om mijn city trip toch comfortabel te houden nam ik een tasje mee en droeg ik onder de short een paar bordeaux all stars.

Zou deze outfit iets voor jou zijn?

 

14 gedachtes over “Outfit: Exploring

Geef een reactie

