Vie de Julie update!

Schermafbeelding 2015-07-16 om 18.50.12

Na een kleine vijf maanden bloggen leek het me leuk om mijn blog eens in een nieuw jasje te steken: kortom, een nieuwe banner, layout en een gloednieuwe categorie. Kijk je mee?

1. Layout

Schermafbeelding 2015-07-16 om 19.13.13

In mijn zoektocht naar een nieuwe layout zocht ik een simpel, maar strak thema. Ik ben ook van plan om betere foto’s te trekken, dus moest het thema visueel mooi ogen. Uiteindelijk kwam ik terecht bij Ecto, wat volgens mij perfect aan mijn checklist voldeed!

2. Logo

banner rechtvoorSchermafbeelding 2015-07-16 om 18.50.12 na

De simpelheid trok ik ook door naar mijn blog banner. Ik ben nog altijd verliefd op de eerste, maar voor de zomer leek mij de strakke beachy banner ook eens leuk om uit te proberen! Welke vind jij de mooiste?

3. Nieuwe categorie

Omdat ik op vakantie ben leek het me leuk om elke week een artikel te schrijven over hoe ik de vakantie zo goed mogelijk probeer te benutten. In Vie de Julie (de naam van deze nieuwe categorie) schrijf ik dus over wat ik die week gedaan heb. Elke zondag vindt je zo een nieuw artikel op mijn blog!

Schermafbeelding 2015-07-16 om 18.46.06

Ik schrijf natuurlijk ook gewoon andere artikels hoor! In de komende weken kan je onder andere reviews verwachten, zien hoe ik een henna-tattoo liet zetten en hopelijk ook nog een outfit post plaats. Jouw eerlijke mening stel ik erg op prijs, dus ik zou het fijn vinden moest je een opmerking of vraag zou achterlaten!

15 gedachtes over “Vie de Julie update!

  1. Super leuke blogster die Julie! Nieuwe lay-out is echt tof! Ik blijf wel nog altijd fan van je vorige logo! Maar dit vind ik zeker ook leuk tijdens deze fijne zomermaanden! Ik kijk al uit naar de blogpost over je henna-tattoo en outfit! Ik zocht ook voor zo een henna-tattoo in Tenerife, maar het mocht helaas niet zijn! Xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

