De tussenstand

 

Eén examen achter de rug, nul mental breakdowns, 6500 views, een blogpauze en vier vakken te gaan. Dat is de tussenstand -met hoogtes en laagtes- van mijn blokperiode.

Zoals je waarschijnlijk al gemerkt had, komt er van dat wekelijks bloggen niet meer veel in huis (bedankt blok). Ik heb dus besloten om een tijdelijke blogpauze in te schaffen. Na vijftien dagen blokken is mijn hoofd momenteel volledig leeg (of zou ik zeggen: vol) van al dat leren en staren naar cursusbladeren. No worries : vanaf de 24ste juni ben ik weer volledig alive and kicking, maar momenteel leef ik in een hol genaamd mijn huis, afgesloten van de moderne wereld van het bloggen.

Een lichtpuntje was deze tweet, waarbij de blog van de KU Leuven mijn artikel over bloktips overgenomen had (en het ondertussen al zo’n 6500 keer gelezen is)! Ik had de hele dag zitten stralen en had voor het eerst aan vrienden en familie bekend gemaakt dat hun dochter/vriendin/nicht überhaupt een blog had. En ja hoor, de eerste blog-‘moppen’ zijn al een feit. Misschien wel een downdag wat betreft het blokken, maar ik kon het nu eenmaal niet laten om al die positieve reacties te lezen.

 

Voor de duidelijkheid: ik ben natuurlijk niet de perfecte voorbeeldstudent om tips te geven aan anderen, maar gewoon iemand die tips uit eigen ervaring geeft.

Na een goed eerste examen afgelegd te hebben vandaag, is de eerste stress er alweer vanaf. Nadeel is wel dat er wel nog vier vakken te wachten staan. Wat altijd zo typisch is tijdens de examens is dat mijn gsm echt volstaat met screenshots van leerstof en snaps zoals hieronder. Don’t judge me. Grootste opluchting ooit is dan om deze allemaal in één keer te verwijderen in de vakantie!

Ben jij ook aan het blokken? En hoe lukt dat bij jou?

Volg me zeker ook even op Twitter !

6 gedachtes over “De tussenstand

  1. Echt super dat ze jouw blogpost gerepost hadden, kan me inbeelden dat je echt heel erg blij was toen! Maar dat verdien je ook 🙂 en wat een mooie snap, amaaai! Echt heel erg mooi! Verder nog veel succes ermee, ik duim 😀

    Liked by 1 persoon

  2. JULIE! Gij zijt niet normaal! 6500 views?! En ik ben al zo een gelukkig kind als ik er 300 haal! Echt top dat ze dat gedaan hebben! ik zou ook heeeeeel de dag stralen moest mij dat overkomen 😀 En ik herken mezelf helemaal in de situatie: vertellen aan vrienden, familie dat je blogt 😉
    Super mooie selfie btw! Ik begin woensdag met de examens, maar ik zal alvast voor u duimen! Succes, girlie!

    Like

Geef een reactie

