Meer dan 30 volgers!

Wauw! Drie maanden, twaalf posts en twee liebster nominaties (waarvan de tweede binnenkort volgt!) verder en al meer dan dertig volgers! Dertig is misschien echt het meest random-ste getal dat er bestaat, maar omdat vijftig zo cliché is, wou ik jullie nu al even bedanken.


Happy face! The happy dance met mijn slechte dance skills zal ik jullie maar besparen 😉

Zoals jullie misschien al doorhadden post ik de laatste tijd wat minder, maar geen nood! Dit komt gewoon omdat ik deze week al examen had van Frans en Engels en binnenkort de blok begint. In deze post wou ik jullie gewoon even bedanken voor al jullie lieve reacties en wou ik vragen of jij suggesties voor me had. Welk vond jij mijn leukste artikel? Ging dat over mode, over handige tips of over iets anders?

Verder zou ik ook wat “blog-plannen” willen bespreken met jullie (want ja, nu kan ik toch al ‘jullie’ zeggen!). Ik zou graag op regelmatige basis een outfit-post willen maken. Als je dit leuk zou vinden, moet ik wel nog even mijn boyfriend overtuigen om wat degelijke foto’s te nemen, haha! Mijn volgend artikel zal dit weekend trouwens verschijnen, hier is alvast een sneak peek.

 

Wil je me even helpen door deze poll in te vullen? En volg je mij al op Bloglovin‘ ?

16 gedachtes over “Meer dan 30 volgers!

  1. Gefeliciteerd! En dik verdient allemaal, want je hebt echt een hele leuke blog. Ik vond het ook heel moeilijk om te kiezen welk artikel ik het leukst vond, maar heb toch voor je artikel over hoe je een hoed combineert gekozen. En over die outfit-posts, ik zeg doen! 🙂

    Like

  2. You go girl, goed bezig! Kan ik een voorbeeld aan nemen aan u en die meer dan 30 volgers! Hahha!
    Leuke sneakpeek btw, ik ben toevallig al een hele tijd bezig met het opknappen van mijn kamer maar door te veel werk heb ik het lang uitgesteld! En ik gebruikte ook washi-tape om mijn foto’s op te hangen 😀 zo leuk he!

    Like

Geef een reactie

