New in : arm candy

Om mezelf wat te verwennen liep ik snel even de H&M binnen, op zoek naar simplistische arm candy. Wat vind jij van deze trend?

Knuckle rings

 

De bedoeling van knuckle rings is dat je de ringen op verschillende ‘hoogtes’ draagt. Deze van de H&M hebben een goudachtige kleur. Je vind ze in verschillende maten en vormen, dus je probeert ze best even uit in de winkel vooraleer je ze koopt.

Armbandjes

I’m in love. Hoe schattig zijn deze? Deze goudkleurige armbandjes vind ik superleuk, vooral wanneer je ze samen combineert. De linkse is wat boho-achtig, wat ik wel mooi vind. Wat ik leuk vind aan deze armbandjes is dat ze simpel, maar toch mooi zijn.

Dan twee zilverkleurige armbandjes. De linkse vind ik persoonlijk niet zo mooi en zou ik zelf denk ik niet snel dragen. Het kubusje vind ik wel echt schattig!

Tegenwoordig heb ik een zwak voor alles wat rosé-kleurig is, inclusief deze armbandjes dus! Het linkse armbandje is misschien niet zo duidelijk op deze foto, maar het bedeltje heeft de vorm van een veer.

Hier nog wat foto’s die ik al eerder op Instagram plaatste van hoe het eruitziet als ik ze beide draag. Wat ik leuk vond is dat de ringen perfect te combineren zijn met de goudkleurige (en eventueel rosé) armbandjes. Ik hou van de simpelheid van zowel de ringen als de armbandjes. Ze kunnen echt een leuk detail aan een outfit zijn en zijn erg festival-geschikt!

Armbandjes, 8 stuks : €9,99 – H&M

Ringen, 6 stuks : €4,99 – H&M

Plant:  IKEA

Vest: Brandy Melville

Wat vond jij van mijn laatste aankoopjes? En volg je me al op Instagram?

12 gedachtes over “New in : arm candy

  1. Ik ben al een hele tijd gek van die simplistische juwelen! EN die ‘knuckle’ ringen! Vind het ook leuk om te dragen en dat is zo iets extra! Mooie aankopen van de H&M! Daar hebben ze veel van die simpele dingen en het is ook nog eens heel leuk en mooi 😀 top!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

