Bikini’s voor vrouwen met een maatje minder

Bikini Collage 2

Zon, zee, strand en… Bikini’s! Ik zocht een aantal leuke bikini’s die erg flatterend zijn voor vrouwen met een (boezem)maatje minder. Kijk je mee?

Stap 1 tot het zoeken van leuke bikini’s: zoek inspiratie op Pinterest of Weheartit ! Zo heb je al een idee van wat je wil en krijg je soms ook een link naar een site waar je de bikini kan vinden. Stap 2 vind ik het leukste: op zoek gaan naar dé perfecte bikini! Omdat ik zelf amper een boezem heb is dat niet altijd gemakkelijk: niet alle modellen passen bij een kleine boezem en soms ziet het er gewoon niet flatterend uit. Daarom geef ik een aantal tips om jouw zoektocht te vergemakkelijken! De bikini’s hieronder vond ik allemaal bij Women’s Secret.

#1: Wrapped up

Schermafbeelding 2015-05-03 om 21.06.59Schermafbeelding 2015-05-03 om 21.09.20

I’m in love! Deze wrapped bikini’s geven de illusie van meer volume vanboven en hebben ook vaak een liftend effect. Zelf vind ik het leuk om te Mix & Matchen met bikini’s, zoals het dragen van een effen kleur als top en een print voor het broekje, of net andersom!

Schermafbeelding 2015-05-03 om 21.07.57Schermafbeelding 2015-05-03 om 21.09.27

Waarom allemaal bikini’s uit dezelfde winkel? Omdat hun bikinibroekjes bijna allemaal reversible zijn! Je kan ze dus zowel binnenstebuiten als buitenstebinnen dragen (klinkt ingewikkelder dan het lijkt) . Het eerste broekje bijvoorbeeld is, wanneer je het omkeert,  zoals het linkse topje hierboven.

#2: Ruffles

Schermafbeelding 2015-05-03 om 21.09.38Schermafbeelding 2015-05-03 om 21.08.08

If you can’t make it, you gotta fake it ! Ruffles en strikjes zijn dus dé manier om meer volume te creëren waar je eigenlijk geen volume hebt.  Ultra vrouwelijk, vooral deze bikini’s met polkadots en tropische bloemen.

 Schermafbeelding 2015-05-03 om 22.39.46Schermafbeelding 2015-05-03 om 22.40.43

Als je geen zin hebt in matching bottoms, kan je ook dit rechtse broekje combineren met beide topjes. Door de ruffles aan de zijkant lijkt het alsof je meer bil/heup hebt.

#3: All in one

Schermafbeelding 2015-05-03 om 21.11.54 Schermafbeelding 2015-05-03 om 21.12.08

Bij deze bikini’s zijn niet alleen de bottoms twee voor de prijs van één, maar ook de bovenstukjes! Je kan ze namelijk op twee verschillende manieren dragen. Hierboven kan je hetzelfde topje zowel als een bandeau als een wrapped top dragen. Dit topje vind je in meerdere kleuren.

Schermafbeelding 2015-05-03 om 22.08.06Schermafbeelding 2015-05-03 om 22.20.55

Beide broekjes zijn vanbinnen effen roze van kleur, maar gecombineerd met dit topje lijken me de printjes het leukste om te dragen.

(bron foto’s: Pinterest & Women’s Secret)

Welk model vind jij het leukste? En match of mix jij liever?

Note: Ik hou van vrouwen met curves, maar als je geen curves hebt kan je ze natuurlijk altijd faken!

21 gedachtes over “Bikini’s voor vrouwen met een maatje minder

      1. Hahaha, ik denk dat vrouwen nooit content zullen zijn over hun eigen lichaam 😀 Het is gewoon zo jammer dat al dat lekkers in de wereld zo heerlijk smaakt! Ik kan er zo moeilijk van af blijven! Maar is heel lief en mooi hoe je dat zegt 😉 zou ik eigenlijk moeten doen! Thanks, Julie!

        Liked by 1 persoon

      2. Neen, inderdaad! Iemands anders lichaam is altijd mooier, strakker, bruiner,… En bij jezelf zie je meestal enkel de flaws! Maar schoonheid is er in al zijn maten, vormen, kleuren, en groottes vind ik 😉

        Liked by 1 persoon

  1. Ja, een bovenstuk vinden is nog gemakkelijk! Maar een broekje. Ik heb een slanke taille en weinig boobs, simple. Maar ik heb echt een big ass kont en kan nergens een passend broekje vinden! Annoying!

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk artikel weer eens wat anders! ik heb een dunne bouw maar juist wel een grote cup maat waardoor ik altijd in de knel kom met setjes van bikinis echt heel irritant! Dus ik koop dat altijd apart en met kleren is het ook altijd een hel pff. Maarja ik sla mezelf er wel doorheen haha.

    Like

Geef een reactie

