How to wear: hoed

DSC_9950

De hoed is al even trending in modeland, maar hoe combineer je zo’n hoed eigenlijk? Omdat ik al helemaal in de lente-stemming ben, zocht ik 6 leuke lente-en zomeroutfits uit waarbij je een hoed als accessoire kan gebruiken.

Gisteren had ik buiten gestudeerd mét hoed, omdat het weer echt fantastisch was! Hier zie je hoe deze hoed van de H&M op is.

#1 Picknick in het park

DSC_9950
Playsuit: Pull & Bear / Hoed: H&M / Zonnebril: RayBan

 Elk meisje moet deze zomer een play-of jumpsuit in haar kast hebben hangen! Ik vind deze van de Pull&Bear erg leuk, omdat hij speels en tegelijk chic is! Het is wel een wat korter model, dus ik heb nog niet de kans gehad om hem al aan te doen. Deze outfit doet me al hunkeren naar de zomer!

#2 Dagje naar het strand

DSC_9959
Zonnebril: RayBan / Ketting: H&M / Topje: Zara / Hoed: H&M / Maxi-rok: Zara

Als je graag eens naar het strand gaat, is dit de perfecte outfit. Deze maxi-rok begint vanaf je taille en komt tot net onder je enkels. Leuk hieraan is dat deze rok een split heeft, zodat het wat speelser wordt (en je niet als een pinguïn moet lopen). Een voordeel van een hoed op het strand is dat het ook de zon tegenhoudt!

#3 Op zijn Frans

DSC_9962
Blouse: Brandy Melville / Hoed: H&M / Skaterrok: Brandy Melville

C’est jolie, non?  Zwarte kleding en streepjes doen me altijd aan Parijs denken. De blouse kocht ik samen met de rok in Brandy Melville in Antwerpen. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van de winkel gehoord, maar ik heb echt onwijs veel gekocht (zoals je wel zal zien)! Ik ben helemaal weg van de stijl van de kledij, en alle stuks zijn erg combineerbaar.

#4 Meisjesachtig

DSC_9969
Zonnebril: RayBan / armbanden: winkeltje in Frankrijk / top: Brandy Melville / top: Brandy Melville / hoed: H&M

Ik ben niet echt een girly girl, maar ik vind het af en toe wel leuk om me zo te kleden. Hier combineerde ik een bordeau crop top met een zwierige rok. De armbanden kan je ook hoog dragen, wat een meer boho –gehalte aan je outfit geeft.

#5 Op de festivalweide

DSC_9971
Zonnebril: RayBan / horloge: Fossil / armband: gekregen / top: Vero Moda (Vila) / short: H&M / hoed: H&M

De kanten details van het shortje passen goed bij de hoed, vind ik. Ook het topje heeft wat haakwerk aan de bandjes vanboven. Dit is iets wat ik zou dragen om naar een festival te gaan met een bikini eronder. Als het dan te heet is, kan je nog altijd je top uitdoen.

#6 Een beetje rock

DSC_9973
Broek: Mango / zonnebril: RayBan / t-shirt: Brandy Melville / hoed: H&M

Omdat het weer nu nog niet zo mooi is, is hier nog een outfit met een lange broek. Deze broek is een hoog model en de T-shirt is een crop top. Voor een meer edgy look kan je hierbij een donkere lippenstift kiezen of een paar biker boots.

Welke outfit vond jij het leukste? 

24 gedachtes over “How to wear: hoed

Geef een reactie

