Tag: 25 questions

Even geleden werd ik door Amber getagd om de 25 Questions Tag te doen. Omdat ik nog niet veel ‘persoonlijke’ posts heb geschreven is dit misschien wel leuk om wat meer over mij te weten te komen, gaande van trouwe viervoeters tot wekelijkse porties sushi!

1. Heb je huisdieren?

Ja, ik heb een chocoladekleurige labrador genaamd Malou. Ze zwemt graag in vieze vijvers, eet af en toe wat dingen wat ze niet mag eten en zal elke keer als je een balletje gooit het trots komen terugbrengen. Ik heb ook nog een kat, Simba. Volgens mij heeft Simba een dubbele persoonlijkheid. Het ene moment is ze poeslief, en een minuut later staan haar nagels in je huid. Auch!

Malou

Simba (met een bitchface)

 2. Noem drie dingen die het dichtst bij je zijn.

Een handboek Hedendaagse Geschiedenis, een leeg ijspotje en de laptop waar ik dit nu op schrijf. Studeren met ijs, kan erger toch?

3. Hoe is het weer nu?

Het begint stilaan donker te worden, maar het weer was erg aangenaam vandaag, inclusief zon!

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Ik heb een voorlopig rijbewijs wat binnen een jaar gaat vervallen, maar ik probeer sinds dit jaar toch elke zondag te gaan rijden. Ik heb nog nooit een ongeluk gehad, maar ben wel al stilgevallen in het midden van een kruispunt en heb over de kiezels gereden met de handrem nog aan. Awkward!

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?

Het plan was om op te staan om half 10, maar het is uiteindelijk (lees: na drie wekkers) toch 11 uur geworden.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Deze morgen nadat ik opstond.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

De laatste film van The Hobbit: The battle of the five armies. Ik baal er nog altijd van dat er geen vierde komt!

8. Wat staat er in je laatste smsje?

‘ Alpencaramel ofzo, vanille, maakt niet uit. Ik ga terug beginnen he x’

Dit was naar mijn lief die naar het ijssalon ging en vroeg welk ijsje dat ik wou, haha! En met dat laatste bedoelde ik dat mijn pauze gedaan was, en ik opnieuw ging beginnen met ‘studeren’.

9. Wat is je ringtone?

Take you higher van Goodwill. Niet mijn favoriete liedje van het moment, maar ik heb deze al zo lang en ik verander mijn ringtone eigenlijk nooit omdat ik er niet zoveel waarde aan hecht. Als sms-toon heb ik het melodietje van Totally Spies, omdat ik vroeger altijd Sam wou zijn (lang leve de nostalgie)!

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja, meestal ga ik op vakantie in Frankrijk omdat mijn ouders daar een vakantiewoning hebben. Ik ben ook al in Nederland, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Kroatië, Turkije en Duitsland geweest. Nog niet zo’n lange lijst, eigenlijk. Hier wil ik echt dringend werk van maken!

11. Hou je van sushi? 

Dat is echt wel een understatement. Vorig jaar, toen ik alleen op kot zat, bestelde ik sowieso één keer per week sushi aan huis omdat ik helemaal gek ben van sushi.

Foodgasm!
    12. Waar doe je boodschappen?

Als ik in Leuven ben, voornamelijk in de Match, omdat dit erg dichtbij mijn kot is. Thuis doet mama meestal de boodschappen, maar als ik ga is het in de Okay.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Neen. Dan grijp ik eerder naar een tas warme melk met honing. Hmmm!

14. Hoeveel broers en zussen heb je?

Ik ben enig kind. Als ik behoefte heb aan broers of zussen, spring ik even langs bij mijn vriend zijn thuis. Hij heeft nog twee zussen en één broer, dus daar is altijd wel iemand in huis!

Vakantieselfies met z’n allen! 

15. Heb je een computer of een laptop?

Ikzelf heb een MacBook Pro, maar omdat deze zo zwaar is (ik heb een ouder model) gebruik ik altijd de MacBook Air van mijn papa.

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

Oud. Ik weet dat het stom klinkt, maar ik vind het getal 20 erg akelig, ook al is het natuurlijk niet oud. Ik zou gewoon voor altijd in mijn tienerjaren willen blijven hangen.

17. Draag je een bril of lenzen?

Ik draag lenzen, maar ’s avonds worden ze vaak erg droog, dus ik denk dat ik binnenkort eens voor een bril ga kijken.

18. Verf je je haar?

Ik had sinds twee jaar geleden ombré, maar dat was ik laatst beu gezien. Nu heb ik wat highlights in mijn haar laten zetten, en je ziet nu nog wel wat van het ombré-effect dat ik eruit laat groeien.

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?

Ik vrees dat ik nog wel wat moet studeren, en voor de rest wat Sims 4 spelen. Je bent nooit te oud voor de Sims!

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Dit ligt wel wat gevoelig. Ik was samen met een paar vriendinnen op kot aan het kaarten toen mijn mama belde om te vragen of ze stoorde. Ik ging ervan uit van niet, dus zei ze me dat iemand die we beiden goed kennen en die kanker heeft, er erg op achteruit was gegaan. Toen had ik voor de laatste keer gehuild. Het is nu nog iets wat constant in mijn hoofd rondzweeft en waar ik zelf ’s nachts over droom. Ik wil er ook niet te veel over nadenken, dus op naar de volgende vraag.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?

Ik hou wel van parmaham, rucola, en parmezaan op één pizza. Champignons met ajuin en ham vind ik ook erg lekker.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Gesmolten kaas vind ik heerlijk, dus ik ga voor de cheeseburger!

23. Heb je wel eens een nachtje doorgedaan?

Ja natuurlijk! Maar dan wel op slaapfeestjes, niet om te studeren voor een examen. Daar heb ik mijn slaap te hard voor nodig.

24. Wat is de kleur van je ogen?

Blauw-grijs.

25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?

Ja, ik heb het zelfs eens uitgetest! Met vrienden deden we een test met Pepsi, Coca Cola, en de zero en light-versie van Coca Cola. Ik kan perfect zeggen welke de juiste is!

Ik dank Amber van Blut voor Beauty om mij te taggen! Ik ga verder niemand aanduiden omdat ik nog niet zoveel bloggers ken, maar je mag deze tag zeker invullen en hieronder de link plaatsen zodat ik die van jou kan lezen!

bron header afbeelding: we heart it

3 gedachtes over “Tag: 25 questions

Geef een reactie

