Bruisballen en Bubbels

Het is hoog tijd voor wat me-time. Omdat ik helaas tijdens de paasvakantie moet studeren, legde ik mezelf een laatste keer in de watten met een warm badje en wat verzorgingsproducten. Zo ben ik ook weer helemaal klaar voor de zomer met een zacht huidje!

Rituals Himalaya Wisdom (Basil &Mint) Body Scrub, the Body Shop Body Butter cocos, Lush Blackberry Bath Bomb, Lush Marshmallow Bubble Bar

 

Oh Bubbles! Ik liet me helemaal gaan met het badschuim.  Een bad roept altijd nostalgische gevoelens op bij mij. Vroeger kon ik uren in bad zitten met een hele hoop speelgoed en schuim waarmee ik dan een baard maakte. Hier gebruikte ik het badschuim van Lush. Daar brak ik een stukje van af, dat ik dan verkruimelde onder de kraan. Je kan één bubble bar toch zeker drie keer gebruiken. Het schuim voelt zijdezacht aan en het badwater wordt er mooi roze van!

 

De Lush Blackberry Bath Bomb is een bruisbal die echt heerlijk zoet ruikt naar bosbessen. Hij kleurt je badwater paars en als hij ‘opgebruisd’ is, komt er een leuke verrassing uit (spoiler: het heeft iets te maken met ‘Bomb’)!

 

Na het inzepen en afspoelen peelde ik mijn huid met de Rituals Body Scrub. Zoals je ziet is dit een tester, gewoon omdat ik eigenlijk vaak te lui ben of ik me gewoon vergeet te scrubben. Het is een fijne korrel die je makkelijk aanbrengt over je lichaam en erna terug afspoelt. Omdat in deze munt zat, werkt de scrub koelend. Dit vond ik persoonlijk niet zo aangenaam, maar wanneer het erg warm is in de zomer lijkt me dit wel heel handig!

Na mijn cosy badje smeerde ik me in met de Body Butter van Rituals. Wat ruikt deze lekker! Ik voelde me als een kleine kokosnoot! De geur blijft goed zitten, ik betrapte mijzelf er regelmatig op dat ik mezelf besnuffelde. De textuur van de Butter voelt ook erg voedend aan en maakt je huid lekker zacht.

Ik voel me weer helemaal herboren! Nu kan ik er weer wat beter tegenaan (voor even). Als jij, net als ik, moet blokken: vergeet vooral niet om af en toe te ontspannen en may the odds be ever in your favor! 

2 gedachtes over “Bruisballen en Bubbels

Geef een reactie

