What’s in my make-up bag?

naked

Omdat ik in de toekomst regelmatig reviews wil doen, geef ik jullie nu al een kijkje over wat je zo al in mijn make-up bag mag verwachten. Zoals je wel ziet, combineer ik graag drugstore producten met hier en daar wat duurdere stuks. Zelf gebruik ik door de week weinig make-up, omdat ik er vaak gewoon geen tijd voor maak (struggles of a lazy girl). Thank God dus dat de Paasvakantie al in zicht is!

found Mac Mineral foundation, Hema foundation brush 106, Yves Saint Laurent touche éclat

Omdat ik het heel moeilijk vond om zelf de juiste foundation te kiezen, besloot ik om naar de MAC te gaan. Hier kan je namelijk volledig gratis gemaquilleerd worden, en kiezen zij de beste producten voor jouw huidtype uit. Om deze aan te brengen maak ik gebruik van een borstel uit Hema, en die voldoet perfect! Om er ’s morgens wakkerder en frisser uit te zien, gebruik ik de concealer van Yves Saint Laurent, die erg makkelijk is in gebruik. Extra pluspunt: je komt er ook lang mee toe!

blush Guerlain Terracotta light, 03 Brunettes

Om een sunkissed effect te creëeren, gebruik ik deze bronzer. Hij heeft een lichte glitter die je kan zien in de zon. Nu is hij misschien nog wat te donker voor mijn huidskleur, maar deze is wel uiterst geschikt voor de zomer!

naked Urban Decay, Naked 1

Bezweken onder de hype rond de Naked oogschaduws, had ik deze op mijn Kerstmislijstje gezet. En om eerlijk te zijn, was dit mijn beste ‘aankoop’ ooit! Je kan deze palette gebruiken voor zowel overdag als ’s avonds. Je kan ze wel niet in België kopen, maar online kan je hem dus wel bestellen. Deze palette kost 50 euro, maar in ruil krijg je 12 gepigmenteerde oogschaduws en een primer, zodat je oogschaduw extra lang blijft zitten. En als ik deze beu ben, kan ik mijn verzameling nog altijd uitbreiden met de 2de (en 3de) versie van de Naked-lijn!

eyes l’Oréal Faux Cils Telescopic, Bourjois Waterproof atomic black 48, Rimmel Eyebrow Hazel 002

Ik ben trouwe fan van de mascara’s die l’Oréal uitbrengt. Mijn nieuwste aankoop was de Faux cils Telescopic. Ik had al een mascara uit de Telescopic-lijn, en ik ben hier dan ook heel erg tevreden over. Als eyeliner gebruik ik de potloodvormige eyeliner (alhoewel ik eigenlijk niet zeker weet of dit wel een eyeliner is…) van Bourjois. Hier zitten ook kleine glittertjes in, en zoals je ziet, i luv glitters!  En last but not least, een brow pencil om mijn lichtbruine wenkbrauwen wat meer op te vullen.

lips Mac Kinda Sexy, matte

Tegenwoordig heb ik echt een soft spot voor lippenstift! Deze van MAC is net iets roziger dan mijn echte kleur lippen, waardoor het dus een subtieler kleurtje is. Deze is erg goed om overdag te dragen. De prijs is ook wat duurder, maar deze kleur kan je vast en zeker ook wel vinden in een cheapere versie.

extra Catrice 39 Black to the routes, Paco Rabanne Lady Million Eau my gold

Als extraatje dan nog een parfum van Paco Rabanne. Dit is eerder een tussenseizoens-geurtje, dus ik ben nog op zoek naar een zoete zomergeur. Suggesties zijn erg welkom! Om af te sluiten een nagellakje in een tijdloze kleur: zwart! Ik draag best wel vaak donkere kledij, dus dan is zo’n matching nagellak een must!

Zo, dat was het dan! Ik kan niet wachten om me nog eens helemaal te laten gaan tijdens het shoppen, dus voor de volgende post kan je een outfit geïnspireerde blogpost verwachten. Wat vind je voorlopig al van mijn blog en wat voor posts hoop je nog om te lezen?

x Julie

12 gedachtes over “What’s in my make-up bag?

Geef een reactie

