C’est qui, Julie?

blogpost

Hallo,

Welkom op mijn blog!

Om te beginnen wil ik mijzelf graag voorstellen. Ik ben Julie, een negentienjarige communicatiestudente te Leuven. Ik zou mijzelf omschrijven als een echte levensgenieter. Je kan me namelijk altijd vinden voor een gezellig terrasje, lekker eten of een late babbel. In mijn vrije tijd verslind ik graag een hele marathon aan series, lees ik een boek of ga ik gezellig shoppen. Verder ben ik graag creatief bezig, gaande van het maken van een fotocollage tot het aankleden van mijn kot!

Aangezien ik zelf graag dingen uittest, zal ik hier mijn ervaringen delen met jou. Dit kan in de vorm van beauty reviews, te ontdekken hotspots, shoplogs, tips voor studenten, … Eigenlijk over alles wat ik zelf erg nuttig vind! Ook wil ik met behulp van deze blog je een sneak peek geven in het leven van Julie, inclusief flaws  (want ik ben nu eenmaal niet Beyoncé).

 Ik wou al langer een blog beginnen, maar heb nu pas de guts verzameld. Ik hoop dat mijn posts jou, als lezer, erg van dienst kunnen zijn, en vooral dat ik af en toe een glimlach op jouw gezicht kan doen toveren!

Jullie kunnen me trouwens ook vinden op  Instagram en Twitter.

Tot de volgende blogpost!

Merci, Julie

2 gedachtes over “C’est qui, Julie?

Geef een reactie

